Service en dienstverlening

Verzekeringskantoor Herten e/o staat van maandag tot en met vrijdag van 08.30u tot 17.00u voor u ter beschikking. Afspraken kunnen op afspraak buiten kantooruren worden gemaakt. Verder is de website 24 uur per dag, 7 dagen in de week online en kunt u eventueel vragen via de website stellen.

Alle (kopie)polissen die u via Verzekeringskantoor Herten e/o afsluit, worden zorgvuldig bewaard. Mutaties in uw thuissituatie, mits schriftelijk doorgegeven, zullen zo snel mogelijk in uw polis worden aangepast.

Melden van schades kan telefonisch, via de fax of online! Geef schades zo snel mogelijk door, zodat uw verzekeraar hiervan op de hoogte is! Bij het claimen van schade is altijd sprake van een meldingsplicht.

Een verzekering heeft primair als doel het voorkomen van vermogensverlies bij schade. Afhankelijk van uw thuissituatie en uw wensen kan een pakketpolis voor u samengesteld worden. Bij pakketpolis geldt, hoe meer verzekeringen in het pakket zitten hoe hoger de korting. Dit is echter per verzekeraar verschillend. Laat voor u de korting waar u recht op heeft door uw adviseur vaststellen.

Bij serviceverhaalschade (alleen bij materiële autoschade) zal Verzekeringskantoor Herten e/o de schade actief behandelen. Er wordt gestreefd om de schade voor u binnen een termijn van 1 maand op de aansprakelijke partij te verhalen. Van te voren worden hierover afspraken met u gemaakt over wat van u en van Verzekeringskantoor Herten e/o verwacht mag en kan worden.

Verder op de website kunt u als particuliere klant uw premie online berekenen.